Mors dag!

Idag har vi firat mammor! Upp till farmor på lunch, till mormors grav med en blomma och väl hemma sen god middag och efterätt tillsammans med lite paketutdelning till vår helt egna värlsbra mammi :)

Nu har jag nyss talat med Anton som ska få börja jobba lite tidigare så han drar till Grebbestad redan imorgon, skulle få låna en stuga att bo i. Sen är det inte långt kvar tills jag kommer efter! :D
Just nu googlar jag "saker att tänka på när man flyttar ut i husvagn", skriver listor, försöker få koll på allt som är bra att ha, packar in, packar ut för att jag kommer på att det inte alls är bra att ha eller för att jag behöver saken i fråga.

En sak som känns riktigt bra är att jag den här gången flyttar inom Sveriges gränser. Förutom när jag hade lägenheten på byn så har det ju annars lyckats bli utlandet på ett eller annat vis, men den här gången slipper jag allt papperskrångel och kan dessutom ha telefonkontakt med de här hemma utan att det kostar en förmögenhet! :)

Nu ska jag försöka mig på att sova (eller ja, läsa lite bok först såklart) för tycks bli lite fullt upp imorgon, vore väl smidigt att vara pigg då kanske.
Puss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!