Mot nya äventyr

Herrejävlar, vem kunde tro att jag faktiskt skulle bli klar i tid? Nu har det varit två hektiska dagar - framför allt idag - men nu är allt faktiskt klart. Har tvättat, städat, hämtat saker, sytt, handlat, burit hit och dit, skrubbat utemöbler, packat, lagat mat, sagt hejdå, preppat vagnen men nu jävlar är allt i ordning.
Imorgon ska jag bära ut sängkläder och tandborste, sen är det bara att åka. Pappa kunde sluta jobbet till tre (är ju så jäkla stor vagn så krävs extra körkort för att dra den så pappa är självklar chafför - sen passar familjen på att följa med och ta en weekend i Grebbestad. Mys!). Kommer fram någon gång på kvällskanten och så blir det nog mest lugnt, kan tänka att vi väntar till fredag med att bygga förtält och allt även om jag kommer vara ivrig som ett litet barn.
Med lite tur får Anton byta lite pass (hejhopp att utnyttja nya sommarjobbaren.se) så jag faktiskt hinner träffa honom nu i helgen också.

Sen ska jag ringa mitt sommarjobb på fredag när jag är på plats, så får jag fixa allt med dem då och få vete när jag kan börja jobba! :D De har sagt att det fanns bra med jobb redan i juni, men vet inte om jag får börja nu direkt eftersom det inte riktigt är säsong ännu.. Ja, får se. Allt löser sig och har man bara råd med ett paket pasta eller två så har vi ju redan provat på att vi överlever rätt bra ändå ^^

Nu ska jag byta ut datorn mot en bok och sen sova inom kort. Ont i halva kroppen och trött i huvudet efter planering och stress så känns toppen att kunna sova ut imorgon utan att ha massa saker som ska göras :)
Så pirrig och glad just nu ^^


Sov gott gullungar! Ledsen att jag inte hunnit träffa de jag velat nu innan jag far - men som jag sagt till er förut är ni varmt välkommna ner till västkusten i sommar! Har ju kommit fram till att vi har en enkelsäng och en stor dubbelsäng till förfogande så alla som vill hälsa på får plats, så hoppas allt att ni kan komma ;) Jag har inget större hopp om någon längre sammanhållande ledighet så tror nog inte att det blir någon Malungtur för mig förens om ca. fyra månader.


Förra året på västkusten
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!