Sisådärja

Nu har man fått tag på en del bra-att-ha-saker. Plastglas, torkställning och sånt där - får tacka ÖB för treliga priser så man slapp bli ruinerad på kuppen! :)
Kan passa på att tipsa om en jättemysig butik en bit ifrån gågatan i Mora, House of Olivia hette den. En liten gårdsbutik där sortimentet främst bestod av saker från green gate som jag äääälskar, de gör så jäkla mycket fint. Har ju egentligen inte råd med något alls men vet ni? Det sket jag i och köpte värdens sötaste jävla tändsticksask.




Tändstickor med blå "topp" däri och plån på undersidan. Vem måste inte ha en sån?

Sen är jag ganska glad att jag redan har bestämt mig för att komma i form en gnutta. Gjorde misstaget att prova en bikini inne på h&m. HA. HA. HA. Finns det någon gång man känner sig så blekfet och plattbröstad eller? Nej fy, så nu fick det bli en prommis hem från byn där mamma stannade för att handla.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!